אורמן שעוני יוקרה

איך לבחור מתנה?

רבים מאתנו כאשר אנו מעוניינים לקנות מתנה חושבים מה אנחנו היינו רוצים לקבל ולפי זה מחליטים מה לקנות. שיטת קניית מתנו זו מקורה בטעות ואינה נכונה, הדרך הטובה לקנות מתנה מוצלחת היא דווקא לשאול מה מקבל המתנה היה רוצה לקבל ולקנות לו את זה. עלינו לקלוע לטעמו של מקבל המתנה ולא לטעמנו שלנו וכאשר נפעל כך נדע כי פעלנו נכון.

אך איך נדע מה היא המתנה הנכונה?

זוהי השאלה הקשה באמת, העובדה שאיננו יודעים תמיד מה מקבל המתנה היה רוצה לקבל הופכת את קניית המתנה פעמים רבות למשימה קשה ביותר. שאלה זו הופכת לקשה עוד יותר קשר אנו מעוניינים לקנות מתנות לבן הזוג ההופכי לנו, גבר לאישה ואישה לגבר. עם זאת, ישנם מספר כללים בסיסים שכאשר מצייתים להם קשה מאוד לטעות. כך לדוגמא כאשר מדובר בדבר הרוצה לקנות מתנה לאישה נראה שקניית תכשיטים תעשה את העבודה תמיד, כמובן שעל התכשיטים להיות יוקרתיים ואיכותיים. מנגד אישה הרוצה לקנות לגבר מתנה תעשה לרוב נכון אם תקנה שעון יוקרתי וייחודי, צריך לשים לב כי לא כל שעון יתאים וסביר שהמותג הטוב ביותר למתנה מנצחת הוא שעון רולקס. רולקס הינו המותג האיכותי והטוב ביותר בתחום השעונים וזוהי כמובן גם הסיבה שהוא מהווה מתנה מנצחת.

אז כיצד יודעים איזה רולקס לבחור כמתנה?

הנקודה היא שכל עוד מדובר בשעון רולקס בלתי אפשרי לבצע טעות בקניית מתנה, מכיוון שמדובר בשעון כה איכותי ובמותג כה מוכר הרי שכל גבר ישמח לקבלו וייהנה משירותיו. שעון רולקס הינו סמל סטטוס לא פחות ממכונית מרצדס או מיאכטה פרטית ועל כן כולם שמחים לקבלו. ניתן לומר כי כל מה שיש לדעת על שעון רולקס כאשר בוחרים אחד כמתנה הוא שזהו אכן רולקס. מרגע שאנו יודעים כי השעון הוא רולקס הרי שאין עוד הרבה מה לברר. כמובן ניתן להתחבט איזה דגם לקנות, באיזה צבע ובאיזה השקה כספית אך מרגע שהחלטנו לבחור כמתנה את שעון הרולקס הרי שעשינו 98% מהעבודה וניתן לומר כי בחרנו את המתנה המושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *